Feb 1, 2014

Valtteri Mulkahainen - igra svetlucavih perli



Neki vole da pišu o zimi tokom leta…a ja baš nekako volim da pišem onako, sa lica mesta, gledajući s prozora  svu tu belinu, dok razmišljam kako je to priroda tajanstveno uredila….svu tu strukturu pejzaža, gde je sve sakriveno, gde je nešto ispod, a priča se samo naslućuje. Leto je za mene, previše ogoljeno…nema te magije, mistike…tog…nečeg...


Zima je za mene sinonim za život… kao kada grudvicu snega bacite sa brega, a ona se tako, kotrljajući, idući svojim putem, sjedini sa lišćem, borovim iglicama, grumenom vlažne zemlje,  kamenčićima… praveći sve dublji i dublji trag u snegu zbog svoje veličine, sve dok ne dođe do potoka u podnožju brega gde tiho nestane u beskraju vodenih kapi….

...isto kao put čoveka,  koga vodi neki životni put, tokom koga su se, kao u onoj maloj grudvi, utisnuli razni momenti, sećanja, ljudi, mesta…a kada  i čovekova grudva jednom dođe do potoka, ona će se istina, otopiti, ali neće nestati…živeće i dalje kao kapljica vode u nekom drugom biću….


To je moja zima…to je moj život.


Moj kolega, nastavnik iz finskog mesta Sotkamo, Valtteri Mulkahainen, voli zimu i fotografiju podjednako kao i decu, a ta ljubav naprosto izvire iz svake njegove magične fotografije, na kojima najviše prikazuje upravo svoje mesto Sotkamo i okolinu…

Uz njegovo dopuštenje, ovo sam želela da podelim sa vama.
Uživajte!



2 Komentari / Kommentit:

zima je inace moje omiljeno godisnje doba,a ove fotografije su fenomenalne kao i sve ostale.inace ja dolazim u finsku u aprilu,hoce li tada biti snijega?
PS:pozdrav za Vas.

Hvala puno, drago mi je da ti se dopadaju......:* U aprilu ce biti snega samo na severu Finske.....jug i glavni grad tada nisu pod snegom, ali nocu umeju da budu zimske temperature.....

Pozdrav

Post a Comment